Графік особистого прийому громадян
Всебічний аналіз стану організаційної роботи зі зверненнями громадян свідчить, що за І півріччя 2013 року Держгірпромнаглядом розглянуто 473 звернення громадян України з них 33 колективних звернень.
За липень 2013 року до Держгірпромнагляду надійшло 107 звернень з них:
- згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації» 5 звернень,
- ДУ "Урядовий контактний центр" 13 звернень.
Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:
- розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ,
- незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків,
- дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці,
- про безпеку використання газових колонок та газу у побуті.
За червень 2013 року до Держгірпромнагляду надійшло 80 звернень з них:
- згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації» 7 звернень,
- ДУ "Урядовий контактний центр" 3 звернення.
Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:
- розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ,
- незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків,
- дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці,
- про безпеку використання газових колонок та газу у побуті.
За квітень 2013 року до Держгірпромнагляду надійшло 112 звернень з них:
- згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації» 13 звернень,
- ДУ "Урядовий контактний центр" 4 звернення.
Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:
- розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ,
- незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків,
- дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці,
- про безпеку використання газових колонок та газу у побуті.
За травень 2013 року до Держгірпромнагляду надійшло 97 звернень з них:
- згідно ЗУ «Про доступ до публічної інформації» 10 звернень,
- ДУ "Урядовий контактний центр" 10 звернень.
Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:
- розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ,
- незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків,
- дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці,
- про безпеку використання газових колонок та газу у побуті.
Сторінка 1 з 5
(044) 289-30-32 |
0-800-507-309 |