Прес-служба Нормативна база Роз’яснення законодавства Пошук
 
Головна сторінка
Служба
Положення
Завдання
Керівництво
Структура
Планування роботи
Колегія
Історія створення
Вакантні посади
Діяльність Служби
Наглядова діяльність
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Міжнародна діяльність
Ринковий нагляд
Довідкова інформація
Адміністративні послуги
Методична допомога інспектору
Покажчик НПАОП (01.04.2013)
Реєстри
Звітні документи
Контактна інформація
Центральний апарат
Територіальні управління
Експертно-технічі центри
Телефонна "гаряча лінія"
Телефони довіри
Тематичні видання
 
 

Офіційне представництво Президента України

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

 


Кращий працівник Держгірпрoмнагляду
Переглянути результати голосування.
 
     
 
Аналіз виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” за 2010 рік та за січень 2011 року Надрукувати Надіслати ел. поштою

Держгірпромнаглядом постійно вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, недопущення надання неоднозначних та необґрунтованих відповідей, із порушенням строків. Зазначені заходи знаходяться під особистим контролем керівництва Комітету.

Для більш ефективної роботи із зверненнями та скаргами громадян Держгірпромнаглядом видано наказ № 46 від 13.03.07р. “Про Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду”, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.04.07 №398/13665.

Для посилення роботи із зверненнями громадян, відділ персоналу, діловодства, контролю та спецроботи щовівторка подає на апаратні наради інформацію про стан виконання звернень і скарг громадян, виконавці заздалегідь попереджаються про наближення термінів виконання звернень.

Всебічний аналіз стану організаційної роботи зі зверненнями громадян свідчить, що за 2010 рік Держгірпромнаглядом розглянуто 560 звернень громадян України з індивідуальними чи колективними зверненнями.

61,8 % від загальної кількості звернень, надісланих до Держгірпромнагляду, надійшло безпосередньо від громадян, 38,2 % – від інших органів державної влади.

Серед звернень громадян до Держгірпромнагляду 76,3 % складають заяви (клопотання), 23,7 % – скарги. Повторні звернення склали 24,1 %.

Найбільше звернень до Держгірпромнагляду надійшло з м. Києва та Київської області – 136 звернень (24,2 % від загальної кількості ), Донецької області –50 звернень (8,9 %), Луганської області -24 звернення (4,3 %), Харківської області –23 звернення (4,1 %), Львівської області - 13 звернень (2,3 %), Дніпропетровської області - 12 звернень (2,1 %). Найменше з Чернівецької області – 4 звернення (0,7 % від загальної кількості звернень), Волинської області – 4 звернення (0,7 %).

Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:

  • розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ;
  • незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків;
  • повторного розслідування нещасного випадку;
  • неправомірних дій посадових осіб територіальних управлінь;
  • роз’яснення вимог Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.04 № 1112;
  • дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці.

Всі звернення розглянуті фахівцями управлінь та відділів Держгірпромнагляду у визначені чинним законодавством терміни та вжиті заходи щодо вирішення порушених питань по суті. За наслідками розгляду надані відповіді заявникам або оперативно підготовлені пропозиції іншим структурним підрозділам Держгірпромнагляду .

Для поліпшення стану справ із ретельного розгляду повторних звернень громадян, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей громадянам, керівникам територіальних управлінь Держгірпромнагляду надано доручення щодо необхідності особистої участі в прийомі громадян, у тому числі за місцем їх проживання, викорінення всіх проявів бюрократичної тяганини при розгляді звернень громадян.

На виконання п.4 Указу Президента України Держгірпромнаглядом постійно забезпечується широке інформування громадськості щодо стану роботи із зверненнями громадян, графіків особистих прийомів.

На офіційному веб-сайті Держгірпромнагляду (dnop.kiev.ua) створено окрему сторінку, присвячену роботі зі зверненнями громадян. На сторінці розміщено графік особистого прийому громадян посадовими особами Держгірпромнагляду, контактну інформацію територіальних органів Держгірпромнагляду, до яких можуть звернутися заявники, нормативну базу з питань звернень громадян, узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

* * *

За січень 2011 року до Держгірпромнагляду надійшло 34 звернення. З них 27 звернень надійшло безпосередньо від громадян, 7 звернень від інших органів державної влади.

Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ, незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків;.

 
Соціальна реклама

Кращий працівник Держгірпромнагляду 2012
Переглянуть результати конкурсу
Малюнки переможців конкурсу Охорона праці очима дітей - 2012
Переглянуть результати конкурсу
Конкурс на кращий слоган

ОГОЛОШЕНО
Всеукраїнський конкурс «Кращий слоган з охорони праці» серед студентів професійно-технічних та вищих навчальних закладів

28 квітня – Всесвітній день охорони праці

Науково-практичний семінар

РЕКОМЕНДАЦИИ
V международной научно-технической конференции
«Промышленная безопасность и охрана труда-2012.
Проблемы. Перспективы»

Оперативна інформація


Всі новини

 HotLog

Rated by MyTOP

RSS 2.0
 

© 2010 "Держгірпромнагляд України"
При використаннi матерiалiв посилання на Держгірпромнагляд України обовязкове.