Всебічний аналіз стану організаційної роботи зі зверненнями громадян свідчить, що за 2012 рік Держгірпромнаглядом розглянуто 861 звернень громадян України з них 44 колективних звернень.
64,9 % від загальної кількості звернень, надісланих до Держгірпромнагляду України, надійшло безпосередньо від громадян, 35,1 % – від інших органів державної влади.
Серед звернень громадян до Держгірпромнагляду України 89,2 % складають заяви (клопотання), 10,8 % – скарги. Повторні звернення склали 22,4 %.
Найбільше звернень до Держгірпромнагляду України надійшло з м.Києва та Київської області – 177 звернень (20,6 % від загальної кількості ), Луганської області -84 звернення (9,8 %), Донецької області –73 звернення (8,5 %), Дніпропетровської області - 59 звернень (6,9 %), Харківської області –45 звернень (5,2 %), Львівської області - 38 звернень (4,4 %). Найменше з Чернівецької та Волинської областей – 4 звернення (0,5 % від загальної кількості звернень), Рівненської області – 2 звернення (0,2 %).
Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях до Держгірпромнагляду стосуються:
розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1, Н–5, НПВ;
незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків;
повторного розслідування нещасного випадку;
неправомірних дій посадових осіб територіальних управлінь;
роз’яснення вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.11 № 1232;
дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці.
Всі звернення розглянуті фахівцями структурних підрозділів Держгірпромнагляду України у визначені чинним законодавством терміни та вжиті заходи щодо вирішення порушених питань з суті порушених питань.
|