Прес-служба Нормативна база Роз’яснення законодавства Пошук
 
Головна сторінка
Служба
Положення
Завдання
Керівництво
Структура
Планування роботи
Колегія
Історія створення
Вакантні посади
Діяльність Служби
Наглядова діяльність
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Міжнародна діяльність
Ринковий нагляд
Довідкова інформація
Адміністративні послуги
Методична допомога інспектору
Покажчик НПАОП (01.04.2013)
Реєстри
Звітні документи
Контактна інформація
Центральний апарат
Територіальні управління
Експертно-технічі центри
Телефонна "гаряча лінія"
Телефони довіри
Тематичні видання
 
 

Офіційне представництво Президента України

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

 


Кращий працівник Держгірпрoмнагляду
Переглянути результати голосування.
 
     
 
Всебічний аналіз стану організаційної роботи зі зверненнями громадян Надрукувати Надіслати ел. поштою
04.02.13

          Всебічний аналіз стану організаційної роботи зі зверненнями громадян свідчить, що за  2012 рік  Держгірпромнаглядом розглянуто 861  звернень громадян України з них 44 колективних  звернень.

         64,9 % від загальної кількості звернень, надісланих до Держгірпромнагляду України, надійшло безпосередньо від громадян,  35,1 % – від інших органів державної влади.

        Серед звернень громадян до Держгірпромнагляду України 89,2 %  складають заяви (клопотання), 10,8 % – скарги. Повторні звернення  склали 22,4  %. 

        Найбільше звернень до Держгірпромнагляду України надійшло з м.Києва та Київської області – 177 звернень  (20,6 % від загальної кількості ), Луганської області -84 звернення  (9,8 %), Донецької області  –73 звернення  (8,5 %), Дніпропетровської області - 59 звернень  (6,9 %),                          Харківської області –45 звернень    (5,2 %), Львівської області - 38 звернень   (4,4 %). Найменше з Чернівецької та Волинської областей – 4 звернення (0,5 % від загальної кількості звернень), Рівненської області – 2 звернення (0,2 %).

Основні питання, що порушуються громадянами у зверненнях  до Держгірпромнагляду  стосуються:

          розслідування нещасних випадків та незгоди із змістом складених актів форми Н–1,  Н–5, НПВ;

          незгоди з висновками комісій з розслідування нещасних випадків;

повторного розслідування нещасного випадку;

         неправомірних дій посадових осіб територіальних управлінь;

         роз’яснення вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.11 № 1232;

          дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства з охорони праці.

         Всі звернення розглянуті фахівцями структурних підрозділів Держгірпромнагляду України у визначені чинним законодавством терміни та вжиті заходи щодо вирішення порушених питань з суті порушених питань. 

< Попер.   Наст. >
 
Соціальна реклама

Кращий працівник Держгірпромнагляду 2012
Переглянуть результати конкурсу
Малюнки переможців конкурсу Охорона праці очима дітей - 2012
Переглянуть результати конкурсу
Конкурс на кращий слоган

ОГОЛОШЕНО
Всеукраїнський конкурс «Кращий слоган з охорони праці» серед студентів професійно-технічних та вищих навчальних закладів

28 квітня – Всесвітній день охорони праці

Науково-практичний семінар

РЕКОМЕНДАЦИИ
V международной научно-технической конференции
«Промышленная безопасность и охрана труда-2012.
Проблемы. Перспективы»

Оперативна інформація


Всі новини

 HotLog

Rated by MyTOP

RSS 2.0
 

© 2010 "Держгірпромнагляд України"
При використаннi матерiалiв посилання на Держгірпромнагляд України обовязкове.