Прес-служба Нормативна база Роз’яснення законодавства Пошук
 
Головна сторінка
Служба
Положення
Завдання
Керівництво
Структура
Планування роботи
Колегія
Історія створення
Вакантні посади
Діяльність Служби
Наглядова діяльність
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Консультації з громадськістю
Доступ до публічної інформації
Звернення громадян
Запобігання проявам корупції
Міжнародна діяльність
Ринковий нагляд
Довідкова інформація
Адміністративні послуги
Методична допомога інспектору
Покажчик НПАОП (01.04.2013)
Реєстри
Звітні документи
Контактна інформація
Центральний апарат
Територіальні управління
Експертно-технічі центри
Телефонна "гаряча лінія"
Телефони довіри
Тематичні видання
 
 

Офіційне представництво Президента України

Верховна Рада України

Кабінет Міністрів України

 


Кращий працівник Держгірпрoмнагляду
Переглянути результати голосування.
 
     
 
Про затвердження Регламенту Держгірпромнагляду Надрукувати Надіслати ел. поштою
19.12.07

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держгірпромнагляду
17.12.2007 № 310

РЕГЛАМЕНТ
ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, пов'язаної із здійсненням його повноважень.

2. Завдання та повноваження Держгірпромнагляду визначені Положенням про Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2006 року № 1640.

3. Держгірпромнагляд спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.

4. Держгірпромнагляд в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.

5. У випадках, передбачених законодавством, рішення Держгірпромнагляду, прийняті в межах його повноважень, є обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.

6. Держгірпромнагляд під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.

7. Діяльність Держгірпромнагляду є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Держгірпромнагляду.

8. Інформація про діяльність Держгірпромнагляду надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.

II. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ

Планування роботи

9. У Держгірпромнагляді складаються плани роботи на календарний рік та півріччя.

10. У плані роботи Держгірпромнагляду визначаються:

перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;

відповідальні за виконання завдань (робіт);

строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;

результативні показники виконання плану.

11. До плану роботи Держгірпромнагляду включаються такі розділи:

- основні заходи з організації державного нагляду (по галузям нагляду);

- питання нормотворчої діяльності (розроблення проектів концепцій, кодексів, законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Держгірпромнагляду);

- питання організаційної роботи (проведення конференцій, семінарів, нарад, інших заходів за участю керівників та структурних підрозділів центрального апарату Держгірпромнагляду, підприємств, що належать до сфери його управління; перевірка діяльності територіальних органів тощо);

- питання інформаційно-методичної роботи (підготовка інструкцій, методичних рекомендацій, звітів, узагальнень, аналізів тощо);

- робота з кадрами;

- міжнародно-правова діяльність;

- питання взаємодії з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

До плану роботи Держгірпромнагляду додається план роботи колегії та графік комплексних перевірок, які проводяться під керівництвом посадових осіб Держгірпромнагляду.

12. План роботи Держгірпромнагляду розробляється управлінням організації державного нагляду та обліку травматизму на основі пропозицій структурних підрозділів Держгірпромнагляду, територіальних управлінь, установ, організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, погоджених із заступниками Голови Держгірпромнагляду відповідно до розподілу обов'язків і не пізніше ніж за 30  днів до початку наступного півріччя розглядається на засіданні Колегії Держгірпромнагляду і подається на затвердження Голові Держгірпромнагляду.

13. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк коригується і затверджується наказом  Держгірпромнагляду та розміщується на веб-сайті.

14. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з піврічним планом, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються головою Держгірпромнагляду або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж початок наступного півріччя.

15. Виключення з плану роботи Держгірпромнагляду заходів або перенесення терміну їх виконання здійснюється за дозволом Голови Держгірпромнагляду на підставі службової записки відповідального за виконання цього заходу, завізованої заступником Голови Держгірпромнагляду відповідно до розподілу обов'язків.

Додаткові питання включаються до затвердженого плану роботи за рішенням Голови Держгірпромнагляду.

16. Хід виконання планів роботи Держгірпромнагляду та планів роботи структурних підрозділів розглядається на апаратних нарадах у Голови Держгірпромнагляду або у його першого заступника, нарадах у структурних підрозділах.

17. Підсумки виконання планів роботи за півроку разом з проектом піврічного звіту Держгірпромнагляду розглядаються на засіданні Колегії Держгірпромнагляду. З цього питання приймається відповідне рішення.

18. По закінченні строку дії річного плану управління організації державного нагляду та обліку травматизму готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.

Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату Держгірпромнагляду

19. Повноваження Голови Держгірпромнагляду визначаються Положенням про Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.

20. Голова здійснює розподіл функціональних повноважень між своїми заступниками.

Розподіл функціональних повноважень між Головою, першим заступником та заступниками Голови затверджується наказом Держгірпромнагляду, в якому визначаються:

перелік функціональних повноважень, закріплених за відповідним заступником, що випливають із покладених на Держгірпромнагляд  завдань та функцій;

перелік структурних підрозділів, а також територіальних управлінь, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.

21. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Голови Держгірпромнагляду (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується Головою Держгірпромнагляду.

22. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ.

Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що розробляються згідно із Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженим наказом Головного управлінням державної служби України від 1 вересня 1999 року № 65 (в редакції наказу Головного управління державної служби України від 21 травня 2004 року № 74), положеннями про структурні підрозділи та затверджуються першим заступником або заступником Держгірпромнагляду (відповідно до розподілу функціональних повноважень).

Організація роботи колегії

23. Колегія Держгірпромнагляду (далі – Колегія) є дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Держгірпромнагляду, колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів його діяльності.

24.  У своїй роботі Колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Держгірпромнагляд, наказами Голови Держгірпромнагляду та цим Регламентом.

25. Основними завданнями Колегії є: формування та забезпечення Держгірпромнаглядом реалізації державної політики у сфері промислової безпеки та охорони праці, здійснення державного гірничого нагляду, безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, охорони надр, визначення пріоритетних напрямків  діяльності Держгірпромнагляду  у межах його компетенції.

26. Колегія розглядає пропозиції:

щодо проектів Державної програми економічного і соціального розвитку України, Державного бюджету України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекти заходів щодо їх реалізації, проекти планів роботи Держгірпромнагляду та інших заходів щодо реалізації пріоритетних завдань і напрямів діяльності Держгірпромнагляду, а також стан їх виконання;

щодо удосконалення законодавства, проектів постанов, наказів, положень, інструкцій, інших нормативно-правових актів; результатів роботи та перевірок Держгірпромнагляду, його територіальних управлінь, інспекцій, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань реалізації державної політики у сфері охорони праці, інші питання, пов'язані з реалізацією покладених на Держгірпромнагляд завдань і функцій.

27. Колегія має право:

заслуховувати звіти посадових осіб центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань дотримання законодавства про охорону праці;

проводити спільні засідання з колегіями центральних органів виконавчої влади та колегій органів місцевого самоврядування і приймати спільні рішення.

28. Персональний склад колегії затверджує Голова Держгірпромнагляду.

До складу колегії входить Голова Держгірпромнагляду (голова колегії), його заступники, керівники структурних підрозділів, інші керівні працівники Держгірпромнагляду, а також за згодою представники відповідних комітетів Верховної Ради України, органів державної влади, громадських організацій, науковці та інші особи.

29. Організаційною формою роботи Колегії є засідання. Засідання проводяться щомісяця, як правило, в останній четвер, позапланові – у міру потреби. Голова Колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань Колегії.

30. Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженого Головою плану її засідань, в якому зазначаються: питання, що необхідно розглянути; відповідальні за підготовку та своєчасне подання матеріалів; структурні підрозділи центрального апарату Держгірпромнагляду, що готують матеріали; дата подання матеріалів і дата їх розгляду; прізвища, ініціали та посади відповідальних.

План роботи Колегії складається на півріччя і включається окремим розділом до плану роботи Держгірпромнагляду.

31. Проекти планів проведення засідань Колегії розробляються на основі пропозицій Голови та членів колегії, керівників структурних підрозділів Держгірпромнагляду, територіальних управлінь, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, які попередньо погоджують їх із заступниками Голови Держгірпромнагляду відповідно до розподілу обов'язків.

Підготовлений план розглядається і схвалюється на засіданні Колегії, затверджується наказом Голови Держгірпромнагляду.

32. Матеріали з питань, що виносяться на розгляд Колегії згідно з планом проведення її засідань, подаються структурними підрозділами Держгірпромнагляду секретарю Колегії не пізніше ніж за 10 днів до засідання.

Секретар Колегії контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення. 

33. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання Колегії визначаються Головою колегії. 

34. На розгляд Колегії подаються:

проект порядку денного засідання Колегії з визначенням доповідача з кожного питання;

проект рішення Колегії з кожного питання, завізований першим заступником або заступником Голови Держгірпромнагляду, відповідальним за підготовку питання, керівником відповідного структурного підрозділу обсягом не більше ніж 3 сторінки;

довідка по суті питання, що розглядатиметься, з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій,  з візами тих же посадових осіб, обсягом не більше ніж 4 сторінки;

список осіб, запрошених на засідання Колегії для участі у розгляді та обговоренні питання, із зазначенням їх посад, місця роботи, прізвищ, імен та по батькові.

35. Заступники Голови Держгірпромнагляду, керівники структурних підрозділів, яким доручено підготовку матеріалів на засідання Колегії, несуть персональну відповідальність за своєчасність і якість їх підготовки, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів та органів виконавчої  влади, залучених до розроблення необхідних матеріалів.

У разі неможливості вчасно підготувати питання до чергового засідання Колегії відповідальний за підготовку повинен доповісти про це аргументованою доповідною запискою Голові Колегії за тиждень до її засідання.

36. Засідання Колегії веде її Голова, а в разі його відсутності – перший заступник Голови Держгірпромнагляду.

37. Засідання колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії. 

38. Як правило, на засіданні Колегії встановлюється такий регламент: для доповідачів – до 10 хвилин, для співдоповідачів – до 7 хвилин, для виступів в обговоренні – до 5 хвилин, для довідок – до 3 хвилин.

39. Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного. Під час закритих засідань Колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюються відповідно до законодавства.

40. У разі проведення спільних засідань Колегій Держгірпромнагляду та інших центральних або місцевих органів виконавчої влади прийняті відповідні рішення оформлюються спільними протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади.

41. Після засідання Колегії  відповідальні за підготовку розглянутих питань керівники структурних підрозділів Держгірпромнагляду доопрацьовують протягом десяти днів (якщо головуючий не встановив інший термін) проекти рішень Колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань і схвалених Колегією, погоджують їх з першим заступником або заступниками Голови Держгірпромнагляду згідно з розподілом обов'язків і подають на підпис голові Держгірпромнагляду. Рішення Колегії проводяться в життя наказами Держгірпромнагляду.

42. Рішення Колегії оформлюються протоколами, які підписує головуючий на засіданні і візує працівник, який веде протокол.

Рішення колегії проводяться в життя наказами Держгірпромнагляду.

43. Загальний відділ забезпечує своєчасне тиражування і доведення до виконавців рішень, прийнятих Колегією, та відповідних наказів Держгірпромнагляду.

44. Матеріали засідань Колегії зберігаються в установленому порядку у секретаря Колегії.

45. Контроль за виконанням рішень Колегії забезпечується особами, визначеними у цих рішеннях, та в оперативному порядку – секретарем Колегії. Не рідше ніж один раз на півроку стан виконання рішень Колегії розглядається на її засіданні.

46. Голова Держгірпромнагляду визначає ступінь відповідальності осіб, винних у невиконанні чи несвоєчасному виконанні рішень Колегії. Рішення Колегії із загальних питань постійної та тривалої дії знімаються з контролю лише за рішенням Колегії.

Науково-технічна рада

47. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо основних напрямів діяльності Держгірпромнагляду, для обговорення найважливіших проблем та інших питань застосування досягнень науки і техніки в сфері охорони праці, безпечного ведення робіт, промислової безпеки, використання надр, забезпечення додержання вимог законодавства з цих питань, навчання з питань охорони праці, удосконалення державного нагляду за охороною праці та станом промислової безпеки, визначення науково-технічних засад розвитку науки і техніки, спрямованих на поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, у складі Держгірпромнагляду утворюється Науково-технічна Рада.

Положення про Науково-технічну Раду затверджено наказом Держгірпромнагляду від 30.08.2007 № 193.

Персональний склад Науково-технічної Ради затверджується наказом Держгірпромнагляду.

Розпорядок роботи Держгірпромнагляду

48. Тривалість робочого часу державних службовців центрального апарату Держгірпромнагляду визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про державну службу".

Для працівників центрального апарату Держгірпромнагляду встановлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - суботою і неділею.

Тривалість робочого часу працівників становить 40 годин на тиждень (за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України).

У випадках, передбачених статтею 56 Кодексу законів про працю України, окремим працівникам на їх прохання може встановлюватися неповний робочий день чи тиждень з оплатою праці пропорційно відпрацьованому ними часу.

49. У центральному апараті Держгірпромнагляду встановлено такий розпорядок роботи:

- початок роботи з 9 години - протягом тижня;

- перерва на обід з 13 години до 13 години 45 хвилин - протягом робочого тижня;

- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середу та четвер - о 18 годині, у п’ятницю - о 16 годині 45 хвилин.

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня зменшується на одну годину.

50. З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Держгірпромнагляду за наказом Держгірпромнагляду можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.

51. Для забезпечення оперативного вирішення завдань, що пов’язані з діяльністю Держгірпромнагляду, у святкові та вихідні дні здійснюється чергування заступників Голови.

52. Перебування у робочий час працівників за межами приміщень Держгірпромнагляду з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв’язку із службовою необхідністю Голову, першого заступника або заступника Голови (відповідно до розподілу функціональних повноважень).

Фінансова дисципліна та управління майном

53. Держгірпромнагляд, реалізовуючи свої повноваження, вживає заходів щодо забезпечення ефективного та цільового витрачання фінансових ресурсів і використання майна.

Здійснення видатків на утримання Держгірпромнагляду, а також контроль за дотриманням фінансово-бюджетної дисципліни покладається на управління бухгалтерського обліку, звітності та контролю.

Держгірпромнагляд через управління бухгалтерського обліку, звітності та контролю забезпечує своєчасність та достовірність подання звітності про використання бюджетних коштів.

Держгірпромнагляд:

забезпечує підготовку пропозицій під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік і загальнодержавних програм економічного та соціального розвитку України;

забезпечує організацію контролю за використанням фінансових і матеріальних ресурсів;

здійснює у межах своїх повноважень функції з управління об'єктами державної власності, які належать до сфери його управління;

організовує у встановленому порядку підготовку пропозицій до планів капітальних вкладень у будівництво приміщень підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.

ІІІ. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ПРОХОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

54. Організацію роботи з кадрами в центральному апараті Держгірпромнагляду здійснює відділ персоналу, діловодства та спецроботи відповідно до Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 1996 року № 912.

Відділ персоналу, діловодства та спецроботи складає річні плани роботи з кадрами, в яких визначаються заходи щодо їх добору, розстановки, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації.

55. Право на державну службу в центральному апараті Держгірпромнагляду мають громадяни України незалежно від походження, соціального і майнового стану, расової і національної приналежності, статі, політичних поглядів, релігійних переконань, місця проживання, які одержали відповідну освіту і професійну підготовку та пройшли в установленому порядку конкурсний відбір або іншу процедуру, передбачену чинним законодавством.

56. Прийняття працівників на роботу до центрального апарату Держгірпромнагляду на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.

На кожного працівника, прийнятого на роботу, оформляється особова справа.

57. Відповідальність за ведення кадрової роботи в Держгірпромнагляду покладається відділ персоналу, діловодства та спецроботи.

Прийняття на державну службу

58. Прийняття кандидатів на державну службу до центрального апарату Держгірпромнагляду здійснюється відповідно до Закону України "Про державну службу" на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено чинним законодавством України.

Призначення керівних працівників центрального апарату Держгірпромнагляду на посади першої-другої категорій здійснюється відповідно до Порядку розгляду питань, пов’язаних із призначенням на посади та звільненням із посад керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, торговельно-економічних місій у складі закордонних дипломатичних установ України, державних підприємств та їх об’єднань, керівників самостійних структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2007 року № 880.

59. Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у центральному апараті Держгірпромнагляду регламентується порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169.

Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців у центральному апараті Держгірпромнагляду наказом Держгірпромнагляду утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії. Очолює конкурсну комісію один із заступників Голови.

Рішення про призначення на посаду державного службовця центрального апарату Держгірпромнагляду та зарахування до кадрового резерву приймає Голова на підставі пропозицій конкурсної комісії Держгірпромнагляду  протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

При прийнятті осіб на державну службу за рекомендацією конкурсної комісії може встановлюватись випробувальний термін до шести місяців.

Якщо протягом терміну випробування встановлено невідповідність працівника посаді, на яку його прийнято, особа звільняється з роботи відповідно до Кодексу законів про працю України.

60. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей осіб, які претендують на посади державних службовців, може проводитися в установленому порядку стажування терміном до двох місяців із збереженням заробітної плати за основним місцем роботи.

61. Особи, які вперше приймаються на державну службу, приймають Присягу державного службовця.

Присвоєння рангів

62. Присвоєння рангів державним службовцям центрального апарату Держгірпромнагляду здійснюється відповідно до Закону України "Про державну службу" та Положення про ранги державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 1996 року № 658.

Пропозиції щодо присвоєння рангів керівним працівникам центрального апарату Держгірпромнагляду, посади яких відповідають посадам першої та другої категорій, вносить на розгляд Кабінету Міністрів України Головне управління державної служби України за поданням Голови .

63. Ранги державним службовцям центрального апарату Держгірпромнагляду присвоюються одночасно із прийняттям їх на державну службу або з призначенням на вищу посаду.

Особам, які вперше зараховані на державну службу, присвоюється, як правило, найнижчий ранг у межах відповідної категорії посад.

Черговий ранг державним службовцям центрального апарату Держгірпромнагляду присвоюється Головою через два роки після присвоєння відповідного рангу за умови успішної роботи.

За виконання особливо відповідальних завдань державному службовцю може бути присвоєно черговий ранг достроково в межах відповідної категорії посад.

Формування кадрового резерву

64. Кадровий резерв у центральному апараті Держгірпромнагляду формується відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199.

Кадровий резерв на посади першої-третьої категорій, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України, та Кабінетом Міністрів України, формується на конкурсних засадах, що визначаються Кабінетом Міністрів України.

65. До кадрового резерву центрального апарату Держгірпромнагляду зараховуються професійно підготовлені працівники, які успішно справляються з виконанням службових обов’язків, виявляють ініціативу, володіють навичками роботи на комп’ютері, мають організаторські здібності, необхідні для виконання посадових обов’язків.

66. Кадровий резерв на посади керівників структурних підрозділів та їх заступників створюється після узгодження із першим заступником або заступником Голови (відповідно до розподілу функціональних повноважень). Кадровий резерв на посади начальників відділів, спеціалістів формується у разі необхідності при наявності пропозицій керівників структурних підрозділів, що подаються до відділу персоналу, діловодства та спецроботи.

Порядок надання відпусток

67. Порядок надання відпусток працівникам центрального апарату Держгірпромнагляду регламентується законами України "Про відпустки" та "Про державну службу".

Черговість надання відпусток працівникам центрального апарату Держгірпромнагляду визначається графіком, що затверджується Головою у січні кожного року.

68. За рішенням Голови у разі службової необхідності працівники центрального апарату Держгірпромнагляду можуть бути відкликані із щорічної або додаткової відпустки (відповідно до Закону України "Про державну службу"), про що видається відповідний наказ Держгірпромнагляду.

Частина невикористаної відпустки, що залишилась, надається працівнику центрального апарату Держгірпромнагляду у будь-який інший час поточного року або приєднується до щорічної відпустки у наступному році на підставі відповідного наказу Держгірпромнагляду.

69. Контроль за дотриманням графіка відпусток працівників центрального апарату Держгірпромнагляду та оформленням документів, пов’язаних з відпустками, здійснює відділ персоналу, діловодства та спецроботи.

Оцінка діяльності персоналу

70. З метою підвищення ефективності діяльності державних службовців та відповідальності за доручену справу відповідно до Положення про проведення атестації державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року № 1922, та наказу Держгірпромнагляду один раз на три роки в центральному апараті Держгірпромнагляду проводиться атестація державних службовців.

Під час атестації оцінюються результати роботи, ділові та професійні якості, виявлені працівниками при виконанні службових обов’язків, визначених у посадових інструкціях.

71. У період між атестаціями з метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців у центральному апараті Держгірпромнагляду щороку у січні проводиться оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань та обов’язків за попередній рік роботи.

72. Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги відділом персоналу, діловодства та спецроботи під час проведення планомірної ротації кадрів на окремих посадах.

Професійне навчання персоналу

73. Порядок підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу в центральному апараті Держгірпромнагляду  регламентується Указом Президента України від 9 листопада 2000 року № 1212/2000 "Про Комплексну програму підготовки державних службовців", Положенням про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1997 року № та іншими нормативно-правовими актами з питань державної служби і навчання державних службовців.

Організацію та координацію процесу підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу здійснює відділ персоналу, діловодства та спецроботи.

74. Основними видами підвищення кваліфікації є:

- навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації державних службовців;

- систематичне самостійне навчання (самоосвіта);

- тематичні постійно діючі семінари;

- тематичні короткотермінові семінари;

- стажування в органах, на які поширюється дія Закону України "Про державну службу", а також за кордоном.

Оформлення службових відряджень

75. Службові відрядження працівників здійснюються, як правило, відповідно до плану роботи Держгірпромнагляду, за дорученням Голови Держгірпромнагляду або його заступників та доручень вищих органів у межах асигнувань на відрядження.

Якщо виникає потреба у відрядженні працівника поза планом, начальник структурного підрозділу в доповідній записці Голові Держгірпромнагляду або його заступнику обґрунтовує необхідність такого відрядження.

76. Доповідна записка разом з проектом наказу та посвідченням про відрядження подається Голові Держгірпромнагляду, як правило, не пізніше ніж за три доби до початку відрядження.

77. Для реєстрації посвідчень про відрядження та обліку працівників, які прибувають та вибувають у відрядження, у відділі персоналу, діловодства та спецроботи ведеться спеціальний журнал.

78. Після повернення з відрядження працівник у триденний термін доповідає про виконання завдання керівництву і подає авансовий звіт в управління бухгалтерського обліку, звітності та контролю.

Фактичне направлення у відрядження працівників без видачі авансу на відрядження не допускається і тягне за собою відповідальність посадових осіб згідно з чинним законодавством.

Заохочення за трудові досягнення та успіхи в роботі

79. За успіхи в роботі та сумлінне виконання трудових обов’язків до працівників центрального апарату Держгірпромнагляду, територіальних управлінь Держгірпромнагляду, державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, застосовуються такі форми матеріального та морального заохочення:

- премія;

- Почесна грамота Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.

80. За особливі трудові заслуги працівники центрального апарату Держгірпромнагляду, працівники територіальних органів, державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, можуть бути представлені до державних нагород та присвоєння почесних звань.

81. Питання щодо застосування заохочень до працівників центрального апарату Держгірпромнагляду подається на розгляд у встановленому порядку Голові.

82. Положення про Почесну грамоту Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду затверджуються наказом Держгірпромнагляду.

IV. НОРМОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

83. Нормотворча діяльність Держгірпромнагляду провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Держгірпромнагляду.

84. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950, іншими актами законодавства.

85. Опрацювання проекту нормативно-правового акта у Держгірпромнагляді  покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.

86. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Голови Держгірпромнагляду робоча група.

87. У процесі опрацювання проекту нормативно-правового акта:

проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;

визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;

перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;

забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;

вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.

88. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Голови Держгірпромнагляду обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, юридичним відділом та заступником Голови Держгірпромнагляду (відповідно до розподілу обов'язків).

89. Нормативно-правові акти центрального органу виконавчої влади, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають реєстрації в Мін'юсті відповідно до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 № 34/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 за № 381/10661.

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОКУМЕНТАМИ

90. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства Держгірпромнагляду, затвердженої наказом Голови Комітету та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 р. № 1153.

91. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.

92. До основних видів роботи з документами належать:

реєстрація вхідної кореспонденції;

робота з документами у структурних підрозділах;

підготовка документів для доповіді керівництву;

підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;

організація виконання рішень Кабінету Міністрів України;

підготовка та оформлення документів до засідань колегії;

оформлення копій та додатків до документів;

реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;

організація та здійснення контролю за виконанням документів;

складення номенклатури та формування справ;

підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;

ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів центрального органу виконавчої влади.

93. Системи електронного документообігу та обробки інформації повинні відповідати вимогам державних стандартів і Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади.

94. Обов'язковому контролю підлягає виконання Держгірпромнаглядом:

законів України;

указів, розпоряджень та доручень Президента України;

постанов Верховної Ради України, запитів та звернень народних депутатів України;

постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України;

інших документів, за якими встановлено зовнішній контроль.

Постановка інших документів на контроль здійснюється за окремими дорученнями Голови Держгірпромнагляду та його заступників.

Терміни виконання документів.

95. Терміни виконання документів встановлюються актами законодавства, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами або вказані у самому документі.

96. Відповідно до Закону України "Про статус Народного депутата України" визначено терміни виконання депутатського запиту - 15 днів та депутатського звернення - не більше ніж 10 днів з моменту одержання їх Держгірпромнаглядом.

97. Документи без зазначення терміну виконання повинні бути виконані не пізніше, як за 30 календарних днів, а з позначкою "терміново" - протягом 7 робочих днів від дати підписання документа.

98. Термін виконання може бути продовжено особою, яка його встановила, за обґрунтованим письмовим зверненням виконавця, а затверджених Колегією планів - головою Колегії.

99. Відповідно до затвердженої структури та розподілу обов'язків між Головою та заступниками Голови Держгірпромнагляду ними здійснюється координація діяльності щодо вирішення покладених на Держгірпромнагляд завдань та забезпечується контроль за роботою підпорядкованих їм структурних підрозділів.

100. Відповідальність за організацію виконання і здійснення контролю за своєчасним і повним виконанням нормативно-правових актів Президента України, Верховної Ради України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України несуть керівники структурних підрозділів у межах своєї компетенції.

101. Відповідальність за виконання доручень, інших розпорядчих документів несуть особи, зазначені у них або у резолюції керівника та безпосередні виконавці. У разі коли документ виконується кількома підрозділами (працівниками), відповідальним за організацію виконання є підрозділ (працівник), який зазначено першим.

102. Виконання завдань, покладених на Держгірпромнагляд законодавчими та нормативно-правовими актами, здійснюється у плановому порядку. З цією метою за дорученням Голови Держгірпромнагляду або одного з його заступників відповідним управлінням, відділом розробляються та здійснюються заходи на їх виконання. Якщо виконання носить періодичний, довготривалий характер або передбачає залучення працівників різних управлінь, відділів, то складається робочий план.

103. Дотримання вимог Інструкції з діловодства у Держгірпромнагляді здійснює відділ персоналу, діловодства та спец роботи та керівники структурних підрозділів Держгірпромнагляду.

V. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ НАРАД

104. Голова Держгірпромнагляду, у разі його відсутності - один із заступників, проводить апаратні наради для оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до компетенції Держгірпромнагляду.

105. Наради проводяться, як правило, щовівторка о 14 годині.

Порядок денний апаратної наради формується на основі перспективних та поточних питань, пропозицій заступників Голови Держгірпромнагляду та керівників структурних підрозділів і містить питання, які є найбільш актуальними для вирішення протягом поточного тижня, а саме: аналізу стану травматизму та аварійності в галузях наглядової діяльності, стану виконання Указів Президента України, постанов та доручень Кабінету Міністрів України, наказів Держгірпромнагляду, звітів керівників територіальних управлінь, державних інспекцій, з питань наглядової діяльності, керівників підприємств – з питань промислової безпеки та охорони праці.

Відповідні пропозиції з супровідними матеріалами надаються управлінню організації державного нагляду та обліку травматизму за три дні до проведення апаратної наради для формування необхідних матеріалів щодо її проведення.

Проект порядку денного апаратної наради погоджується Головою Держгірпромнагляду, у разі його відсутності - одним із заступників, і доводиться до відома заступників Голови Держгірпромнагляду за два дні до проведення відповідної наради.

У разі потреби на апаратну нараду можуть запрошуватися посадові особи державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду або піднаглядових підприємств, яких стосується обговорюване питання. Список цих осіб визначається Головою Держгірпромнагляду за пропозиціями заступників Голови або керівників структурних підрозділів.

Особи, запрошені на апаратну нараду, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, давати пояснення.

На апаратній нараді розглядається питання про стан виконання доручень, що були видані на попередній апаратній нараді.

Рішення, прийняті на нарадах, оформлюються протоколами не пізніше ніж у дводенний термін. Протокол наради затверджується головуючим.

Доручення, видані на апаратній нараді, доводяться до виконавців у вигляді копії протоколу апаратної наради і є обов’язковими до виконання.

106. Організацію проведення апаратних нарад і контроль за виконанням рішень, прийнятих на цих нарадах, здійснює управління організації державного нагляду та обліку травматизму.

107. Начальники управлінь і відділів Держгірпромнагляду після апаратної наради за необхідності проводять оперативно-службові наради  в підпорядкованих структурних підрозділах, де доводять поставлені завдання до відома працівників відповідного підрозділу.

108. За рішенням Голови Держгірпромнагляду можуть проводитися селекторні наради з керівниками територіальних органів Держгірпромнагляду, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду та піднаглядових підприємств.

Організацію проведення селекторних нарад, формування необхідних матеріалів щодо її проведення і контроль за виконанням виданих на цих нарадах доручень здійснює управління (самостійний відділ), відповідальне за організацію державного нагляду в тому напрямку нагляду, до якого належить порушене питання. Контроль за виконанням виданих доручень ведеться в усній формі шляхом телефонних переговорів.

109. Організацію проведення нарад у Голови Держгірпромнагляду або його першого заступника, заступників з питань, що належать до компетенції конкретного структурного підрозділу, і контроль за виконанням рішень, прийнятих на цих нарадах, здійснює структурний підрозділ, відповідальний за ці питання.

Відповідні пропозиції з супровідними матеріалами узагальнюються управлінням (самостійним відділом), відповідальним за організацію державного нагляду в тому напрямку нагляду, до якого належить порушене питання, за три дні до проведення наради для формування необхідних матеріалів щодо її проведення.

Проект порядку денного наради погоджується керівником Держгірпромнагляду, який головуватиме на нараді.

У разі потреби на нараду можуть запрошуватися посадові особи державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду, або піднаглядових підприємств, яких стосується обговорюване питання. Список цих осіб визначається керівником Держгірпромнагляду, під головуванням якого буде проводитися нарада, за пропозиціями керівників структурних підрозділів.

Рішення, прийняті на таких нарадах, оформлюються протоколами не пізніше ніж у дводенний термін. Протокол наради затверджується головуючим.

Доручення, видані на нараді, доводяться до виконавців у вигляді копії протоколу наради і є обов’язковими до виконання.

110. Позапланові наради проводяться у разі виникнення непередбачених обставин, постановки невідкладних завдань.

Особи відповідальні за ведення протоколу та доведення рішень до виконавців визначаються безпосередньо на нараді.

111. Керівники Держгірпромнагляду та працівники за дорученням керівництва Держгірпромнагляду мають право проводити наради у регіонах з посадовими особами установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду або піднаглядових підприємств. Відповідальність за організаційну роботу, підготовку, проведення нарад, протоколювання та доведення рішень до виконавців покладається на посадових осіб державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держгірпромнагляду.

112. Наради, семінари, конференції та інші заходи проводяться відповідно до плану роботи структурних підрозділів Держгірпромнагляду.

Організація заходів (підготовка, проведення та оформлення результатів) покладається на структурні підрозділи Держгірпромнагляду відповідно до їх сфери діяльності та визначеної тематики заходу.

Матеріали для проведення зазначених заходів подаються Голові Держгірпромнагляду та його заступникам не пізніше як за два дні до їх проведення.

113. Керівники Держгірпромнагляду та працівники за дорученням керівництва Держгірпромнагляду мають право брати участь в інших заходах, передбачених указами Президента України, постановами Верховної Ради України, розпорядчими документами Кабінету Міністрів України.

114. Надання інформації засобам масової інформації, а також проведення акредитації журналістів, що прибули для висвітлення ходу наради, забезпечує Інформаційний центр Держгірпромнагляду.

VI. ВЗАЄМОДІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО ОРГАНУ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ З ІНШИМИ ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

115. Під час здійснення своїх повноважень Держгірпромнагляд взаємодіє з Верховною Радою України та її органами, Президентом України та його Секретаріатом, Кабінетом Міністрів України та його Секретаріатом, центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

116. Держгірпромнагляд, взаємодіючи з Верховною Радою України:

забезпечує представлення у Верховній Раді України внесеного Кабінетом Міністрів України законопроекту та його супроводження на всіх стадіях розгляду;

визначає посадову особу, яка представлятиме позицію Кабінету Міністрів України під час розгляду законопроекту, внесеного на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;

готує висновки до законопроектів, внесених на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України;

розглядає депутатські звернення і запити, звернення та рекомендації комітетів Верховної Ради України;

готує матеріали до проведення години запитань до Уряду та до парламентських слухань, слухань у комітетах Верховної Ради України.

117. Для забезпечення взаємодії з Верховною Радою України в Держгірпромнагляді з числа заступників Голови  визначається посадова особа та утворюється відповідний структурний підрозділ, діяльність якого спрямовується зазначеною посадовою особою.

118. Держгірпромнагляд взаємодіє із Секретаріатом Кабінету Міністрів України з питань, що виникають у відносинах з Кабінетом Міністрів України, проводить консультації стосовно процедури підготовки проектів актів законодавства та інших документів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, організації контролю за виконанням рішень Кабінету Міністрів України, а також з інших питань.

119. Держгірпромнагляд забезпечує постійну та ефективну співпрацю з іншими органами виконавчої влади.

120. Держгірпромнагляд розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що надходять від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, забезпечує своєчасне узгодження проектів нормативно-правових актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України.

VII. ВЗАЄМОДІЯ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

121. З метою забезпечення участі громадськості у процесі підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під час їх виконання при Держгірпромнагляді діє громадська рада відповідно до Типового положення про громадську раду при центральному, місцевому органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 р. № 1378 «Деякі питання щодо забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».

122. Держгірпромнагляд створює необхідні умови для роботи громадської ради та проведення її засідань.

123. Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер і є обов'язкові для розгляду центральним органом виконавчої влади.

124. З метою організації ефективної взаємодії між Держгірпромнаглядом, засобами масової інформації та об'єднаннями громадян центральний орган виконавчої влади забезпечує:

проведення в установленому порядку консультацій з громадськістю;

організацію вивчення громадської думки стосовно проблем, пріоритетів та перспектив розвитку у відповідній сфері;

проведення моніторингу громадської думки під час підготовки та виконання рішень центрального органу виконавчої влади;

інформування громадськості про діяльність центрального органу виконавчої влади шляхом проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій, прямих телефонних ліній, розміщення в засобах масової інформації статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки теле- і радіопередач, виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної продукції про діяльність центрального органу виконавчої влади;

проведення моніторингу повідомлень у засобах масової інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні зауваження;

організацію та проведення роз'яснень цілей, змісту і порядку реалізації державної політики у відповідній сфері.

125. Пропозиції (звернення) об'єднань громадян розглядаються у місячний строк Головою Держгірпромнагляду або визначеною ним посадовою особою. Про результати розгляду авторові пропозицій (звернень) повідомляється листом за підписом зазначених осіб.

VIII. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН, ЗВЕРНЕННЯМИ ТА ЗАПИТАМИ НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ УКРАЇНИ

126. Особистий прийом громадян та розгляд письмових звернень громадян у Держгірпромнагляді здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, наказів Держгірпромнагляду.

127. Особистий прийом громадян регулярно проводять Голова, його перший заступник та заступники, керівники структурних підрозділів.

128. Особистий прийом громадян проводиться у дні та години відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, затвердженого наказом Держгірпромнагляду від 13.03.2007 № 46, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 20.04.2007 за № 398/13665.

У разі відсутності посадової особи, яка проводить особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком, прийом здійснює посадова особа, на яку покладено виконання її обов’язків

129. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення.

130. Громадяни мають право звертатись до Держгірпромнагляду з питаннями, що стосуються їх діяльності для реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та з приводу порушення цих прав.

131. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Звернення може бути усним (викладеним і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, авторство якого неможливо встановити, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

132. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

133. Звернення, яке не підлягає розгляду, повертається заявнику разом з письмовою відмовою протягом 10 робочих днів від дня його надходження.

134. Звернення, в яких порушуються питання, що не входять до кола повноважень Держгірпромнагляду  або його територіальних органів, протягом 5 робочих днів пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що письмово повідомляється заявнику.

135. Звернення вважається вирішеним, якщо розглянуті всі поставлені в ньому питання, прийнято обґрунтоване рішення та вжиті потрібні заходи щодо його виконання і заявника повідомлено про результати перевірки звернення і прийняте рішення.

136. Особи, винні у порушенні законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством України

137. За зверненнями громадян ведеться діловодство в порядку, встановленому наказом Держгірпромнагляду.

138. Письмові та усні звернення громадян, а також критичні зауваження, які в них містяться, систематично узагальнюються й аналізуються з метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян, вивчення громадської думки, вдосконалення роботи органів та установ юстиції.

139. Розгляд запитів та звернень народних депутатів України здійснюється у відповідності до чинного законодавства та у строки, встановлені законами України "Про статус народних депутатів України" та "Про комітети Верховної Ради України".

Питання організації роботи зі зверненнями та запитами народних депутатів України регулюються відповідним наказом Держгірпромнагляду.

Запити та звернення народних депутатів України, що надсилаються Кабінетом Міністрів України для вжиття відповідних заходів, розглядаються відповідно у 10- і 5-денний строк після їх реєстрації у Секретаріаті Кабінету Міністрів України.

Якщо депутатський запит чи звернення з об’єктивних причин не може бути розглянуто у визначений строк, народному депутатові України, а стосовно депутатського запиту – також Голові Верховної Ради України, надсилається повідомлення із зазначенням причини продовження строку. Строк розгляду депутатського запиту чи звернення з урахуванням продовження не може перевищувати 30 днів з моменту його надходження.

Запити та звернення народних депутатів України, у яких передбачаються завдання, підлягають обов’язковому контролю.

Начальник управління
нормативно-правового та
юридичного забезпечення                                             В. В. Прохоров

  Наст. >
 
Соціальна реклама

Кращий працівник Держгірпромнагляду 2012
Переглянуть результати конкурсу
Малюнки переможців конкурсу Охорона праці очима дітей - 2012
Переглянуть результати конкурсу
Конкурс на кращий слоган

ОГОЛОШЕНО
Всеукраїнський конкурс «Кращий слоган з охорони праці» серед студентів професійно-технічних та вищих навчальних закладів

28 квітня – Всесвітній день охорони праці

Науково-практичний семінар

РЕКОМЕНДАЦИИ
V международной научно-технической конференции
«Промышленная безопасность и охрана труда-2012.
Проблемы. Перспективы»

Оперативна інформація


Всі новини

 HotLog

Rated by MyTOP

RSS 2.0
 

© 2010 "Держгірпромнагляд України"
При використаннi матерiалiв посилання на Держгірпромнагляд України обовязкове.